2012年1月19日星期四

[misc]为人父母 2012-01-09 老友鬼鬼(一)

 
 

Sent to you by Allen.Tsau via Google Reader:

 
 

via 译言-每日精品译文推荐 by 依鹄 on 1/17/12

译者 依鹄


What's wrong, Zoe?
妳做乜喊呀,祖兒?
发生什么事了,祖儿?

Sniff! Briana was really mean to me today.
嗚嗚!布莉安娜今日好乞我憎呀。
呜呜!布莉安娜今天讨厌极了。

She said that Megan is her best friend, not me, and that everybody thinks I'm ugly.
佢話我唔係佢至老友嗰個,梅瑾先係,佢仲話人人都覺得我好粗魯呀。
她说我不是她最好的朋友,梅瑾才是,还说大家都觉得我很粗鲁。

I hate Briana!
我憎死嗰只笨欄娜呀!
那个笨栏娜讨厌死了!

Here we go...
又點啊……
又怎么了……

 
 

Things you can do from here:

 
 

没有评论:

发表评论